Згідно річного плану у січні відбулася педрада № 3 « Особистісний ріст кожного вчителя як мета педагогічного процесу», завдання якої було сприяти усвідомленню учасниками необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання як умови життєвого благополуччя; допомогти вчителям усвідомити наявність проблемних зон в професійній сфері; формувати навички групового співробітництва.
Упродовж усієї педради учасники із задоволенням спілкувалися, радилися, дискутували, виконували вправи. Методи, які використовували на педраді: «Мозковий штурм», «Коло ідей», «Робота в групах»,»Дискусія» та ін.; форми роботи – фронтальна, групова, індивідуальна.
Усі як один погодилися з тим, що навчальний процес в умовах реформування освіти України потребує перегляду позиції сучасного вчителя: називали риси сучасного вчителя, малювали портрет.
Після теоретичної частини перейшли й до практичної. Досвідом роботи, своїм професійним ростом поділилися учителька вищої категорії Кушніренко Н. І. та вчителі І категорії Петкова Л. М., Дуркалець М. Е., Шаповалова О. А. (презентували досвід своєї роботи, ділилися досягненнями, результатами ).
Під час педради і молоді спеціалісти знайшли відповідь на питання як стати вчителем – професіоналом і що для цього потрібно?
ЗД з НВР Павловська підвела підсумки педради й наголосила на тому, що ефективність роботи вчителя залежить від використання методів, що відповідають різним стилям і способам навчання; забезпечення повного включення учнів у процес навчання; мотивації учнів до навчання; мотивації вчителя до самовдосконалення.
...
Читати далі »